Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2008 21:55 - Нещо аз ли не съм наред?!
Автор: adelinkaaaaa Категория: Други   
Прочетен: 1277 Коментари: 2 Гласове:
0



Завършвам.
Във вторник имам бал.
Е да му се навиди...Аз ли нещо не съм наред?Това не мога да разбера.Добре,че са Ани и Ани да ми се обадят и да ми кажат какво се случва.Кога,къде и в колко часа да отида...Къде е бала...Къде да спрем с колата...Какво ще правим на изпращането,кой какво ще подарява,кой какво купил...
Не съм особено заинтересована.Затова се питам аз ли не съм наред или просто всички много преиграват покрай тези балове.
Еми не го разбирам.Цялото това контене,целите тези подготовки-чистене,миене,ремонт на къщата,апартамента...колибката..или въобще каквото е то-вашето място,в което живеете.После...купува се адски много храна...Все едно за събор...Канят се една маса роднини,половината от които ти дори не познаваш...Хвърлят се сума пари за рокля,обувки,чанта,грим,прическа и подобни...А и за бельо.Та хвърлят се много парички по тези неща...които на всичкото отгоре друг път няма да се използват.Роклята няма къде да я облечеш...не за друго,ама понеже всички бални рокли сега ги правят с един милион шарени камъни-блестящи,светещи...и какви ли не,също има по нея пера,пухчета и всякакви такива отскъбнати т някакви пилета...За обувките да не говорим.След като си ги носил цяла вечер,направили са ти по пет рани на всеки крак и си си изкълчил единия...просто абсурдно е да имаш желание след това да ги обуеш отново.Чантата няма проложение...-понеже и тя е обсипана с камъни...(в повечето случаи ментета,направени да приличат на камъни сваровски(иеййййй да сме като фолк певиците!)).
Преди една седмица ходих на пробна прическа...Седя си аз на стла,мацката ми чопли по косата аз се прозявам...Тя малко странно ме изгледа.Даже ме иронизираше и ми казва:"Ама ти май....хич не се вълнуваш?!"...Не че има нещо лошо в това да се вълнуват и да се радват хората...Ама те преиграват.Мен това ме дразни.
И друго не ми е ясно...тоя бал...за кой е-за учениците или за родителите?От собствени наблюдения си правя извода,че май е за вторите.Завършващите нямат майче и време наподледък да се зарадват.То не бе матури,то не бе полудели учители,стачки...а да не забравяме и за кандидат-студентските изпити,които ни предстоят...Е,ще предстоят,ако си изкараме матурите...Че видиш ли,никога не се знае.Имаш бал,а после матура и ако не я минеш...нямаш диплома...Простотия...
Както и да е....Мисълта ми беше..."Аз ли нещо не съм наред,че цялото това пиршество около баловете е просто цирк за мен?!"...



Тагове:   наред,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felicity - Mъхъ
22.05.2008 22:30
някои си изплакаха очите, чак им изпокапаха косите от истерия:))
Всеки с радостите си.
И да, за родителите е, като че ли. Мама плака, че не отидох. Тя и роклята беше взела, и обувки, чанта, ала-бала... Но, както и да е:)) Ти на бал ще ходиш, репетиция за ИКАР, нищо друго:))
Усмивки от неоздравяващото Теди:)
цитирай
2. adelinkaaaaa - :)
24.05.2008 07:27
Ще ходя.Ама пуста му работа,не мога да се развълнувам.Много изкуствено и стои цялата тая работа.Май ми е по-мъчно за завършването на Данаиловите,отколкото за моето.На тяхната последна Птичка плаках,а днес в училище на изпращането се сънявам да плача... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: adelinkaaaaa
Категория: Други
Прочетен: 156104
Постинги: 78
Коментари: 230
Гласове: 493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031