Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2008 19:32 - Моята вечер
Автор: adelinkaaaaa Категория: Други   
Прочетен: 1763 Коментари: 4 Гласове:
0



Вчера ми беше бала.
Да,отидох на бал и не съжалявам.
Имайки предвид последните ми постигни ще решите,че съм голяма лицемерка,защото оплюх баловете,а сега наричам моя-моята вечер.Нооо...ако дочетете докрай ще ви стане ясно какви ги дрънкам...
Приготовлението за бала беше ужас...тичай насам,тичай натам...После като бях изцяло готова някакви хора започнаха да ме наобикалят,да се снимат с мен...Мило,но в един момент се изнервяш.Ти просто стоиш и чакаш хората да си разменят местата до теб.И се чудиш накъде да погледнеш понеже те,фотоапаратите са навсякъде!...После тръгнахме към класната...Пътувахме много,много,много...Там пак беше пълна лудница..Цялия  клас,придружителите на всички....настъпване на рокли...Оглеждане.На моменти искреност,но в много други лицемерие.Както и да е.Радвах се,че най-после за малко сме всички на едно място и общуваме(ако беше така и през изминалите пет години...сега щях да имам 24 най-добри приятели...ама видиш ли...не беше).После тръгнахме към училище...Всички нагоре през тавана на колатааааа!Викане,размазан грим...И камерите по улицата снимат нарушителите.Аз си седях кротичко в колата.Слушахме музика.Даже не свирихме с клаксона.Така ми беше по добре.И без това хората от всчкъде само като ме видеха че съм абитурентка се скъсваха да ме зяпат.Стигнахме до училище,там имаше малко цигании...нищо.После дойде ред на ресторанта.Не беше лошо там.Пяхме,танцувахме,смяхме се.Беше приятно.
След това обаче започна моята вечер!Оставих си класа,випуска,всички.Защо?Защото дойдоха най-скъпите ми хора.Да,дойдоха защото знаеха,че тази вечер искам да съм с тях.Най-добрите ми приятели,моите момичета и момчета бяха там с мен,и той беше там с мен.Тези,които най-много обичам и са винаги до мен.Те пак не ме оставиха.
Ходихме в едно приятно заведение.Смяхме се,казвахме си наздраве.Той седеше там,до мен,гледаше ме,усмихваше се и всеки негов поглед,докосване или усмивка значеха всичко.Подари ми безценни мигове още в началото на вечерта.Подари ми и най-красивата роза.Най-красивата защото е от него,защото всичко свързано с него е важно за мен.
После отидохме на дискотека.Танцувахме,всички се гледахме,смеехме се,времето минаваше неусетно.
Той ми се скара когато казах,че оставям класа си и отивам с тях.Скара ми се,трябвало да съм с тях.Но истината е,че нито за миг не съжалявам с кой и къде съм била тази вечер.Аз бях с най-скъпите ми хора.И имах най-хубавия бал на света.Защото това беше моята вечер и ако не я бях изкарала така...едва ли щях да съм поне наполовина толкова доволна,колкото съм сега.
Няма по-хубаво от това във важни моменти най-близките ти да са с теб.Тази вечер по някакъв начин видях кой колко държи на мен и колко съм му скъпа.Тези,които искаха да доидат наистина го направиха.Без думичка да кажат,и стояха докрая с мен,не спряха да повтарят колко съм красива и да ми се радват.И знам,че бяха искрени.
Появиха се дори хора,които не очаквах,че ще бъдат там.Беше прекрасна вечер.Беше наистина моята вечер,с моите любими същества...
Обичам ви.



Тагове:   Моята,   вечер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
28.05.2008 20:37
Радвам се!
Че си щастлива.
Октомври, живи и здрави, вече приети Там[:)], ще спретнем един поставящ начало бал, а не такъв, слагащ точката. Не те питам дали си съгласна.:)
След вторник приемам покани за сокче;)
цитирай
2. adelinkaaaaa - :)
28.05.2008 22:03
За матурки ли се готвим...:)
"Октомври, живи и здрави, вече приети Там[:)]"...колко хубаво звучи само!Не един,ами няколко бала ще си направим тогава!Само трябва преди това да смачкаме конкуренцията!:)
цитирай
3. chocobon87 - :)
02.06.2008 20:54
Ами пожелавам ви успех на всичките там матури и изпити!

П.П.: Страхотна песничка! Любима ми е.
цитирай
4. adelinkaaaaa - :)
03.06.2008 12:54
Благодаря,благодаря!:)Днес мина и втората матура...сега чакаме резултатите!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: adelinkaaaaa
Категория: Други
Прочетен: 156107
Постинги: 78
Коментари: 230
Гласове: 493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031